گزارش برگزاری وبینار بازار سرمایه: از دانشگاه تا صنعت( ویژه دانشجویان و پژوهشگران)

 | تاریخ ارسال: 1401/12/13 | 
 
بسمه تعالی

به گزارش دانشکده علوم مالی؛ وبینار " بازار سرمایه: از دانشگاه تا صنعت "  به همت ریاست محترم دانشکده، جناب آقای دکتر روح اللهی و با حضور جناب آقای دکتر جعفری (معاون محترم آموزشی دانشکده)، جناب آقای دکتر یزدانیان (معاون محترم پژوهشی دانشکده)، اعضای هیأت علمی، کارکنان دانشکده و انجمن علمی دانشجویان دانشکده و  استقبال گسترده دانشجویان  و با همکاری کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار، روز چهارشنبه  ۱۰ اسفند ماه ۱۴۰۱، در سالن پیامبر اعظم(ص) دانشکده برگزار گردید.

در آغاز جلسه، جناب آقای دکتر یزدانیان ضمن خیر مقدم به اساتید بزرگوار و دانشجویان محترم، اظهار نمودند با توجه به تعامل و همکاری مجموعه کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار با دانشکده علوم مالی، تفاهم نامه همکاری منعقد شده است و در ادامه، به بحث پیرامون موضوعات زیر پرداختند:
  1. مشارکت دانشجویان تحصیلات تکمیلی و دانشجویان مقطع کارشناسی، در حوزه فرصت های شغلی در بازار سرمایه و دوره های آموزش حرفه ای و ارتقاء مهارت کاربردی
  2. همکاری در زمینه تعریف و ایجاد بستر حمایتی از پایان‌نامه‌های دانشجویی، در راستای اولویت‌های صنعت مالی و کارگزاری.
  3. گذراندن دوره های کارآموزی و کارورزی در کانون
  4. دوره های آمادگی آزمون و گواهینامه های حرفه ای
  5. همکاری در زمینه تولید و نشر محتوای علمی، پژوهشی و آموزشی مختلف در قالب جزوه، مقاله، مجله، محتوای الکترونیکی و چند رسانه‌ای

سپس از تلاش و زحمات بی شائبه آقای دکتر دهقانی ( دبیر کل کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار)، تشکر کردند.
در ادامه این جلسه، آقای دکتر دهقانی به ایراد سخنانی از جمله  معرفی کانون و ارکان بازار سرمایه، برای دانشجویان رشته های مدیریت مالی و حسابداری و ارتباط دانشگاه با صنعت، و همچنین دو محوراساسی: ۱- بحث پژوهشی در خصوص حمایت از پایان نامه های دانشجویان مقطع ارشد ۲- توزیع آموزش ( دوره های کاربردی)  مرتبط با بازار کار، پرداختند.
همچنین آقای دکتر نیل چی (مدیر آموزش کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار)، به تشریح دوره هایی جهت ورود دانشجویان به بازار کار و معرفی به صنعت (کارگزاری و دیگر نهاد ها) و گواهینامه ها ( حرفه ای و کاربردی بازار سرمایه )  پرداختند.
در پایان جلسه،  زمانی جهت پرسش و پاسخ حاضرین اختصاص داده شد.




دفعات مشاهده: 1964 بار   |   دفعات چاپ: 129 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر