توصیف ریاست دانشگاه از زبان دکتر حسن مهدیان

 | تاریخ ارسال: 1402/12/2 | 
دکتر حسن مهدیان  محقق و استاد دانشگاه خوارزمی  از محققین پیشرو در فیزیک و حوزه‌های وابسته است که بعنوان یکی از سرآمدان  علمی استان البرز توسط بنیاد نخبگان استان البرز روز دوشنبه ۳۰ بهمن ماه در سالن غدیر دانشگاه خوارزمی مورد تجلیل و قدردانی قرار گرفت در بخشی از سخنان خود به دکتر حسن بیگی ریاست دانشگاه خوارزمی گفت:
 از زمانی که دکتر حسن بیگی  (که از شاگردان برجسته ایشان بود)  به سمت ریاست دانشگاه خوارزمی منصوب شد ، به ایشان توصیه نمودم که خدا را به هیچ عنوان فراموش نکرده و همواره در کارها با اتکال به خداوند متعال به خدمت مشغول باشد.
 دکتر مهدیان یکی از خصوصیات اصلی دکتر حسن بیگی را اخلاص و تقوای ایشان دانست. توصیه ای که دکتر مهدیان در خصوص دانشگاه و علم داشت این بود که به هیچ عنوان نگذارند زمین های دانشگاه که میراثی برای آیندگان است را از دست بدهند. زیرا ماموریت دانشگاه در دوره های آتی نیاز به سخت افزار مناسب دارد.
دکتر مهدیان به دکتر حسن بیگی توصیه نمود که ثابت قدمی را در تمام مراحل زندگی خود داشته باشد. ایشان با اشاره به آیه " رَبَّنَا أَفْرِغْ عَلَیْنَا صَبْرًا وَثَبِّتْ أَقْدَامَنَا وَانصُرْنَا عَلَی الْقَوْمِ الْکَافِرِینَ " گفت :  ثابت قدمی است که انسان را پیش می برد . در عالم هستی نگاه خداوند متعال نا امیدی و ترس وجود ندارد. به جای  آن رحمت ،شجاعت ، عشق و حکمت وجود دارد.



 



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 7852 بار   |   دفعات چاپ: 30 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر